+45 5219 1307 metterosa@me.com Besøgsbondegården - Kælegrise.dk

Betingelser

Handelsbetingelser i vores webshop:


Betaling
Besøgsbondegården modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Besøgsbondegården bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Besøgsbondegården leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00
Vare sendt fra os, bliver leveret med post Nord eller Bring.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret  på alt vores udstyr / non food til minigrise, i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Besøgsbondegården vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Besøgsbondegården IVS
Søndre Landevej 15
4780 Stege Møn

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. 
( Dog ikke på foder, da det gælder under fødevarelovgivningen) 
 
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde, hvis det ikke er en reklamation, men blot et fejlkøb du ønsker returneres. 

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på metterosa@me.com
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Klik her for at hente formularen. 

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Fodersække må ikke åbnes. 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Betingelser for bookinger/ afbud. via vores hjemmeside:


Afbudsregler 
Afbud skal ske inden 24 timer før booking.
Afbud senere end 24 timer før, koster 50% af bookingen.
Afbud senere end 6 timer før eller ved udeblivelse, medfører en opkrævning på 100% af bookingen. 

Ferie/Lukket 
Der ydes ikke kompensation ved lukkedage eller ferielukket 

Vejledende Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: metterosa@me.com